Kínai termékek szubjektív tesztje

Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

Extra akciók a GearBesten a harmadik születésnapján!

2017. március 13. 11:21 - Kinai cuccok blog

 

Gearbest BannerA tucatnyi feltörekvő külföldi webshop közül mostanában kiemelkedik a GearBest, mely erőteljes promóciókkal és kiemelt ügyfélszolgálattal kíván a vásárlók kedvében járni.

Most lett három éves, így a szokásos akciók mellett extra szülinapi akciókkal várja a vásárlókat!

Bár fiatal cégről van szó, rengetegen vásárolnak náluk, így a termékekhez sok értékelés is érkezik, mely alapján könnyebben el tudjuk dönteni, hogy érdemes-e megvásárolni az adott terméket vagy sem.

Főleg műszaki termékeket árul az élet minden területéről. Kínából közel 75 ezer terméket tudnak küldeni. Az EU-s raktár jóval kisebb, de a népszerű termékekből találni ott is. Árban nem olyan nagy a különbség és a gyors szállítás illetve a vámmentes rendelés miatt érdemes körülnézni ott is.

A GearBest-ről rendelt termékek 45 napig visszaküldhetőek és visszakapjuk a pénzünket. A legtöbb termékre 365 napos garanciát vállalnak. Nekem eddig egy esetben volt szükséges garanciális ügyintézésre, gyorsan megoldódott a probléma azzal, hogy újraküldték a hibás terméket.

Nézz körül te is, hátha kifogsz egy jó cuccot olcsón!

  Gearbest Banner

 

Lájkold a blog facebook oldalát, ahol további akciókat és érdekességeket találsz!

3 komment
Címkék: akció GearBest

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaicuccok.blog.hu/api/trackback/id/tr5612325075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arcade Macho 2017.03.18. 23:21:10

en konkretan jol megszoptam ezzel a bandaval

direkt 22 EUR felett rendeltem hogy adjanak ra egy jo kis postai szamot, hiszen a bangood es a dx -nel mar megszoktam, erre adtak valami hott kamu tracking szamot, es nana hogy valahol el is tunt...

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2017.03.18. 23:44:14

@Arcade Macho: A banggoodon sem küldik mindig ragszámmal, volt hogy 40 dolláros cuccom tűnt el, de szó nélkül újraküldték. (persze ismét ragszám nélkül) de az már szerencsésen megérkezett.
Itt reklamáltál, nem fizették vissza vagy küldték újra?

Arcade Macho 2017.03.19. 22:34:21

@Kinai cuccok blog: nekem a dx es a bangood mindig tracking szammal kuldott 22 EURO felett, olyan tracking szammal, aminel a vegso allomas az a helyi posta volt, ezert is gondoltam hogy az ami olyan nagy komoly cegnek szamit mint a masik ketto az is igy fog eljarni velem szemben

a gearbest -nel reklamaltam, ott jarattak velem a canossat, hogy miert is nem kotottem utasbiztositast, meg tegyem le a nagyeskut valami nimand kinai gyermeknek, hogy en akkor tuttira nem kaptam meg azt a csomagot, aztan meg radobtam 15 dolcsit, hogy akkor adjak fel ujra de akkor masodjara mar valodi tracking szammal, aztan igergettek hogy mar feladtak a kovetkezot postara, na es akkor eppen mielott a paypalos reklamalasi idoszaknak vege lett volna, akkor a paypalnal kezdemenyeztem a megfelelo procedurat, aminek a vegen a fele penzt visszakaptam

igen ez sajna leirva meg aljadekabb huzasnak tunik a gearbest reszerol...
süti beállítások módosítása