Kínai termékek szubjektív tesztje

Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

Parti lézerfény - Teszt

2017. december 28. 10:30 - Kinai cuccok blog

EMS-05 Laser Lighting

Ha a bulinkra szeretnénk, egy olcsó, parti világítást vásárolni, akkor már 15 dollár körüli áron kaphatunk lézerfényt. Az én Mini parti fényem hivatalos nevén  „EMS-05 Laser Lighting”.

lezer-parti-diszko-szulinapi-feny-fenyjatek-ems-05-lazer-lighting-12.jpg

A doboza kicsit megtépázva érkezett. Szerencsére maga az eszköz nem sérült, így bosszankodásra nem volt okom. A dobozt nem bonyolították túl, 3 oldalán képet láthatunk a termékről. A doboz két oldalán pedig a képen látható feliratok szerepelnek.
Az első mondat szerintem azt akarná jelenteni, hogy világosban is jól látható fénye van és a próbám során kiderült, hogy igazat is mondanak.

Aztán több mint 1000 fénypont, nem számoltam meg :) De 25 négyzetméteres szobában meglepően szétteríti a fényt, beborítja az egész szobát.
Utána a zöld és piros lézer adatai.
Távirányító, és mp3 lejátszó funkcionális.
Az enyém mp3-at nem tud lejátszani. Viszont távirányító az volt hozzá.
A végére egy számomra érdekes mondat került: „Sound active & auto-play”.
Vagyis a beépített mikrofonjával érzékeli a zenét, és elvileg a zenére lézerezi be a szobát.

Kinézete egyszerű, kínai precizitással összeillesztett elemekből áll. J Egyébként a viccet félre téve, különösebb probléma nincs vele. Én nem a dobozon látható felfüggesztéssel kaptam, hanem egy három ponton plafonra csavarozható tartóval. Tiplit és csavart is kaptam hozzá.

lezer-parti-diszko-szulinapi-feny-fenyjatek-ems-05-lazer-lighting-04a.jpg

Így a felszerelés a kiválasztott helyre 5-10 perc alatt elvégezhető.

Érdemes azonban olyan helyet választani, ahol eléggé közel van konnektor, mert a hozzá kapott adapter kábele 1 méteres. Így ha plafonra akarnánk szerelni plusz hosszabbítóra is szükségünk lehet.

lezer-parti-diszko-szulinapi-feny-fenyjatek-ems-05-lazer-lighting-05a.jpg

Távirányítója a szokott kínai kütyü távkapcsoló formai sajátosságaival operál. Az alsó 6 gomb szerintem az mp3 lejátszós változatot vezérelné, mert semmit nem tapasztaltam a nyomkodásuk során.
Nem is részletezném, mert egyértelmű.

lezer-parti-diszko-szulinapi-feny-fenyjatek-ems-05-lazer-lighting-06a.jpg

Használat előtt érdemes elolvasni a leírását. Ezen kívül nem bonyolult eszköz, egyszerű a használata.

lezer-parti-diszko-szulinapi-feny-fenyjatek-ems-05-lazer-lighting-07b.jpg


Csatlakoztatjuk az adapterrel. A hátoldalán található bekapcsolón 1-es a sound, itt elvileg ő tudja az általa „hallott” zenére mi a dolga. 2-es módban automatikusan működik, de mindkét esetben bele tudunk variálni a távirányítóval. A mikrofonja melletti gombbal is tudunk a villogási módok között váltani.


Őszintén szólva arra nem jöttem rá, hogy mi a jó a sound módban, mert több zenével is próbálkoztam, de sound módban a music 1 és music 2 gombot nyomogatva a távirányítón az égvilágon nem történt semmi, egy-egy felvillanáson kívül. Ha pedig az auto gombot nyomom meg, akkor automatikusan váltogatja a sebességet és a fényeket. De én nem fedeztem fel, hogy ezt azért csinálja, mert „hallja a zenét”. Mivel teljes csöndben is ugyan olyan szépen elvillogtatja magát.

Viszont így tesztírás közben egy kis Drum and Bass-t hallgattam, és közben is villogott. Véleményem szerint egy Szilveszteri zenés-táncos házibuliban nagyon szépen megállja a helyét. Kicsi, olcsó, és teszi a dolgát, a távirányítóval is ki-be lehet kapcsolni, szóval nem kell a plafonra mászni, ha vége a bulinak :)



Ami nem tetszett, hogy a Sound Active módot kicsit szemfényvesztésnek találtam. Bár az is lehet, hogy nem szereti az én zenei ízlésemet. :D


Hol kapható

A Parti lézer a Banggood 15 dollárért kapható.

Ezeken az oldalakon rengeteg féle parti lézert lehet vásárolni:

AliExpress

GearBest

Banggood

Ebay

A tesztért köszönet Mucsi Gábornak!

Lájkold a blog facebook oldalát, ahol további akciókat és érdekességeket találsz! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaicuccok.blog.hu/api/trackback/id/tr4413528181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása