Kínai termékek szubjektív tesztje

Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

A nagy visszatérő kvarcjáték, a tamagotchi - Teszt

2018. január 04. 16:00 - Kinai cuccok blog

168 az egyben. Olyan érdekes állatokkal, mint ez a 4 féle hajó :)

tamagotchi-kvarcjatek-01.jpg

tamagotchi-kvarcjatek-02.jpg

tamagotchi-kvarcjatek-03.jpg

tamagotchi-kvarcjatek-05.jpg

Ugye mondanom sem kell, hogy amikor megláttam, egyből kellett rendelni belőle :D Én azok közé tartozom akiknek ilyenje nem volt, a szüleim mindig igyekeztek az ilyen tömeg hisztériáktól távol tartani minket, kiskoromban. Ezért ahogy megláttam, tudtam, hogy ki kell próbálnom. Meg kell tudnom miről maradtam le. :)

Külsőre semmi extra, hagyományos tamagotchi kinézete van. A szakavatottabb szemek észrevehetik, hogy ezen van reset gomb. Az eredeti „ős tamagotchi”-k 3 gombosak voltak. Ha meghaltak, mehettek a tamagotchi temetőbe… :)

tamagotchi-kvarcjatek-00b.jpg

Ennek a gombjai nagyon érzékenyek. Nem is tudom régen, hogy tudták zsebben hordani az osztálytársaim, mert nekem, ha csak erősebben rakom le, le reseteli a játékot.

Ezért neki is estem a képen látható csilli-villi csavarhúzómmal. Szétszedtem, és a gombjait külön vagdaltam. Hogy egyenként legyenek. Mert az is elő fordult, hogy egy gomb lenyomására a mellette lévő dolga történt meg.

tamagotchi-kvarcjatek-06.jpg

Mindezek után, neki is foghattam a játéknak. :) Kiválasztottam a szimpatikus állatot, ami nekem teknősbéka volt. Nem tudom van e összefüggés, de 20 perc alatt meguntam. A következő 5 napban nem nyúltam hozzá. De még nem pusztult el. Mivel két ilyen készülék is van itthon. Hátha az egyik elromlik :D Tudom, hogy meg tudnak pusztulni, mert a másik egész hamar elhalálozott. Annak ellenére, hogy csak 2-3 órát volt hanyagolva.
Természetesen éjszaka pittyeg, hogy beteg, vagy kakilt :D És aki ismeri a játékot, pontosan tudja, hogy mennyire tökéletesen felesleges részét képezte az életének :)
De mégis valamiért világszenzáció volt. Nyíltak a tamagotchi temetők. És gyűltek a kínai milliárdok.
A hírek szerint Amerikában újra kezd divatba jönni. Szóval mély levegő, közeleg a tamagotchi cunami. :)

Hol kapható

Ha nem akarsz kimaradni az ismételt tömeg hisztériából, az AliExpressen meg is tudod rendelni magadnak.

Sok hasonló játék kapható még:

AliExpress

GearBest

Ebay

Banggood

A tesztért köszönet Mucsi Gábornak!

Lájkold a blog facebook oldalát, ahol további akciókat és érdekességeket találsz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaicuccok.blog.hu/api/trackback/id/tr1113549731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása