Kínai termékek szubjektív tesztje

Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

Dollár pénztárca - Teszt

2018. február 26. 10:30 - Kinai cuccok blog

 

dollar-penztarca-tarca-kartyatarto-teszt-01.jpg
Nem tudom ki, hogy van vele, de én szeretem, ha az olyan kiegészítőim, mint a pénztárcám, nem unalmas. Nem utolsósorban használható, olcsó, és jó minőségű.

 

 

 

Csomagolás

Egyszerűen borítékban érkezik, egy zacskóban, nem bonyolítják túl.

Kinézet

Ez a rész az, ami miatt szeretek Kínából rendelni, mert nem egyszer olcsóbban lehet minőségre és kinézetre sokkal jobbat rendelni, mint amilyeneket itthon kapni a „no name” szekciókban.
Meglepően jó az anyaga, szépen kidolgozott a mintázata. A mintát belülről is rányomták, de ott nem mutat olyan szépen, akár sima fehér is maradhatott volna.

dollar-penztarca-tarca-kartyatarto-teszt-02.jpg

dollar-penztarca-tarca-kartyatarto-teszt-03.jpg

Használat

Ez a modell 4 kártyahelyet, 2 papírpénz tartó hosszú részt, egy zipzáras hosszú részt, és egy tulajdonképpen „csövet” tartalmaz.  Ezt illusztráltam a képen, remélem látszik, hogy a túloldalon bevilágítottam lámpával. A funkciójára nem jöttem rá, de érdekes.
Apró tartója nincs, de elvileg manapság már nem is nagyon van rá szükség.

Összegzés

Én szeretem, nekem ez már a harmadik pénztárcám Ali-ról, igaz még mindig az első rendelést használom, már 11 hónapja. De ilyen pénztárcákat itthon szerintem sehol nem lehet kapni, de a mégis akkor sem 1000 ft körül.

Kapható mindenféle címletben is, van amelyik csak egy sima bankjegytartó.valuta-penztarca-tarca-kartyatarto-teszt-02.jpg


Ami tetszett

- Jó anyaghasználat
- Kedvező ára.


Ami nem tetszett

- Az apró tartó zseb hiánya (A zipzáras rész azért használható erre is)
- 6 kártyahely szerintem manapság kevés

Hol kapható

Kevés eladónál kapható, itt tudtok válogatni:

Aliexpress

Ebay

 

A tesztért köszönet Mucsi Gábornak!

Lájkold a blog facebook oldalát, ahol további akciókat és érdekességeket találsz!

Csatlakozz facebook csoportunkhoz is!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaicuccok.blog.hu/api/trackback/id/tr5913699088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serrin 2018.02.26. 12:58:56

Nekem kevés a zseb. Jelenleg is 2 tárcám van, az egyikben a pénz, a másikban minden más.

Meg kéne több kis zseb, pl.: sim kártya átalakítónak, meg extra kulcsnak, stb.

glezmen 2018.02.27. 10:44:21

vicces lesz mikor felcsillan az orkok szeme ahogy meglatjak mikor kihuzod a zsebedbol az '500 eurost' es kikapjak a kezedbol, majd elrohannak vele...

en maradok a jo kis Xiaomi penztarcamnal :)
süti beállítások módosítása