Kínai termékek szubjektív tesztje

Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

Kötelező geek tartozék - Teszt

2018. május 29. 15:00 - Kinai cuccok blog

MicroSD, SD kártya, akkumulátor, kábel tartó, rendszerező

microsd-sd-kartya-akkumulator-kabel-tarto-rendszerezo-00.jpgGyakorló informatikusként eléggé sokszor beleszaladtam abba a helyzetbe, hogy éppen nincs nálam az a pendrive/kábel/csatlakozó/stb. amire éppen szükségem van. Később ezt megpróbáltam rendszerezni így lett egy kábeles tartó egy pendrive tartó és egy csatlakozós dobozka.

Bár egy notebook hátizsákkal járok egy idő után elegem lett a sok dolgoktól, így kerestem egy megfelelő hordtáskát, ami még nem nagy mégis minden belefér. Egy kellemes akcióval egybekötött napon megtaláltam, majd megrendeltem a Gerbestről.

 

A csomagolást nem spilázták túl, a szokásos bubis borítékban egy átlátszó műanyag fóliában érkezett a termék.

microsd-sd-kartya-akkumulator-kabel-tarto-rendszerezo-01.jpg

Az ára alapján nem vártam túl sokat ettől a táskától, de ami a kicsomagolás után fogadott, mégis meglepett. Igényes varrás, elég jó anyagok, még egy kis logó is van külön rávarrva.

microsd-sd-kartya-akkumulator-kabel-tarto-rendszerezo-02.jpg

Kinyitva is folytatódott a pozitív meglepetés, eléggé sok tároló rekesz van benne. Mindent bele tudtam tenni, amire szükségem van egy-egy kiszálláskor.

microsd-sd-kartya-akkumulator-kabel-tarto-rendszerezo-03.jpg

Van SD kártya tartó, külön cipzárolható tároló külső hdd-nek, vagy külső akksinak. Az, hogy ki-mit és hogyan pakol persze teljesen egyéni, én így pakoltam tele:

microsd-sd-kartya-akkumulator-kabel-tarto-rendszerezo-04.jpg

Mivel az ördög részletekben rejlik  kipróbáltam kisebb, nagyobb motyókkal, hogy a gumipántok mennyit engednek. Ezek mértékével is teljesen meg voltam elégedve. Ezek után a cipzárt vettem szemügyre. A két oldalról zárható megoldás tök jó, és jó minőségű, külön húzószárral.

microsd-sd-kartya-akkumulator-kabel-tarto-rendszerezo-05.jpg

Összességében ajánlom mindenkinek, negatívumként csak annyit tudnék elmondani, hogy talán lehetne merevített az alja és a teteje. A maga 4 dollár körüli árán remek vétel ha sok kiegészítőd van és szereted egy helyen rendezetten tárolni vagy hordozni.

Hol kapható

GearBest

Banggood

AliExpress

Ebay

A tesztért köszönet Murzil-nak!

Lájkold a blog facebook oldalát, ahol további akciókat és érdekességeket találsz!

Csatlakozz facebook csoportunkhoz is!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaicuccok.blog.hu/api/trackback/id/tr1714010526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása