Kínai termékek szubjektív tesztje

Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

Sandisk Cruzer Contour Pendrive

2012. április 09. 20:19 - Kinai cuccok blog

Régóta kerestem már olyan pendriveot, ami elnyűhetetlen, nincs elhagyható alkatrésze és megjelenésében sem a szokásos ismert formákat hozza. A Sandisk cég termékei között akadtam rá a címben szereplő tárolóra, nekem egy 4 GB-os változat van, de kapható még 8 és 16 GB tárkapacitással is. A megjelenését tekintve szerintem nem hétköznapi, elég masszív darab, köszönhető a teljesen fémből lévő háznak. Az USB nyílását egy kis fém ajtó védi, ami a Pen drive kitolásakor magától nyílik, az USB csatlakozó visszahúzásakor pedig zárt állapotba kerül. Az eszköz hardveres titkosítással van ellátva, így biztonságban tudhatjuk a rajta tárolt adatokat. Sebességét tekintve 25 MB/sec az olvasási és 18 MB/sec az írási sebessége. Másik különlegessége a rajta található U3 Smart nevű alkalmazás, amellyel meghatározott programokat tudunk futtatni bármilyen számítógépen. Az eszközön lévő programok kínálata változtatható, ujjakat tölthetünk le a Smart program segítségével és akár az egész környezetet is eltávolíthatjuk az eszközről, ha nem szeretnénk használni a rajta lévő programokat.

Szerintem bőven megéri a 12 fontos árát külföldi oldalakon megvásárolva. Mivel itthon elég drágán láttam, ezért azt mondom, hogy amennyibe itthon kerül, annyiért bármilyen más márka nélküli pendriveot vehet az ember. Nekem viszont a kialakítását és tudását tekintve tetszett.

A tesztért köszönet Aranyosi Gergőnek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaicuccok.blog.hu/api/trackback/id/tr874382777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása