Kínai termékek szubjektív tesztje

Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

FM Transzmitter, szivargyújtós rádiós átjátszó

2012. március 17. 16:43 - Kinai cuccok blog


Az FM Transzmitter lényegében egy mini rádió adó melynek segítségével mp3/mp4 lejátszón vagy a telefonunkon szóló zenét az autórádióra tudjuk küldeni. Lehetőség van még memória kártyáról is lejátszani a zenéket. Használata egyszerű, keresünk egy szabad frekvenciát a rádión, ugyanazt a frekvenciát beállítjuk a transzmitteren is, majd elindítjuk a zenét. A rádió veszi az adást és mindenfajta átalakítás nélkül tudjuk az autó hangrendszerén hallgatni kedvenc zenéinket. Praktikus ha régi kazettás vagy CD-s rádiónk van a kocsiban, így nem kell vásárolni drága rádiót. A zenét két féle módon lehet az átjátszóra küldeni. Van egy szabványos jack bemenete mellyel a telefon vagy mp3/mp4 lejátszó fülhallgató kimenetét tudjuk összekötni az eszköz hang bemenetével. A másik lehetőség hogy az SD kártya bemenetébe egy memória kártyát teszünk més maga az eszköz játssza le nekünk a zenéket. Sok beállítás nincs rajta, lehet ismételni és össze vissza lejátszani. Kezeli a könyvtárakat is. Ha mp3/mp4 készülékről vagy a telefonunkról játsszuk le akkor pedig az lejátszó minden lehetőségét ki tudjuk használni.

A kapott távirányítóval az alap funkciókat tudjuk elérni: Frekvencia fel-le léptetés, hangerő vezérlés, zeneléptetés, EQ, stb. Én nem nagyon használtam mivel a telefonról vezéreltem minden zenét egyedül a számbillentyű jött jól mikor a frekvenciát kellett beállítani.
 
Mivel szivargyújtós eszköz, tápellátásáról az autó gondoskodik így soha nem fog lemerülni. A szivargyújtós csatlakozójú vége 90 fokig elhajlítható, így kényelmesen tudjuk kezelni.
A rádió adó erőssége elég kicsit, bár nem mértem de mindenképp autós felhasználásra tervezték.
A lejátszó anyagának a minősége elég gyenge, gyengék a felhasznált anyagok, néha sorjás, karcos az új darab is de jól működik. A hangminősége egyéni ízlés kérdése, hiper hangberendezéssel rendelkező vájtfülűek úgy sem ilyet vesznek, átlag felhasználásra pedig szerintem jó. Egyetlen hibájának azt találtam hogy ha túlságosan behajlítom a csatlakozóját akkor érintkezési hiba lép fel. Mindent összevetve bár nem túl jó minőségű, használható darab és a pár ezer forintos az árát tekintve mindenképp ajánlható!

 

Ami tetszett: Olcsó, egyszerű használat
Ami nem tetszett: kis kijelző, gyenge minőség, sok darab kontakt hibás

További FM transmitter tesztek.

Lájkold a blog facebook oldalát, ahol további akciókat és érdekességeket találsz!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaicuccok.blog.hu/api/trackback/id/tr284356434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsibvasar · http://www.zsibvasar.hu 2012.04.21. 01:00:41

Azt tudtad, hogy a legtöbb ilyen transzmitter monó. Csak a drágábbak között van sztereó.

igloii 2012.04.25. 20:29:33

Nekem botfülem van és amire kell, arra jó. Szerintem érdemes olyat venni, aminek USB bemenete (is) van, pendrive miatt, de telefon is tudtam rádugni így.

Omlas01 2016.03.22. 10:06:09

Szerintem nem kell vájtfülűnek leni hozzá, hogy átlagon aluli szemétnek titulálja az ember ezt a tranzmittert. Én az eddig ittál-ban vettem 4k-ért és megbántam, kidobott pénz.
süti beállítások módosítása