Kínai termékek szubjektív tesztje

Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

Flexibilis kamera állvány - Teszt

2018. január 14. 13:50 - Kinai cuccok blog

háromlábú állvány, tripod, gorillapod

flexibilis-kamera-allvany-tripod-gorillapod-21.jpgKamera állványból rengeteg félét kapni. Népszerűek a flexibilis állványok, mert nem csak a hagyományos háromlábú állványként lehet használni őket, hanem különböző tereptárgyakra is rögzíteni lehet velük a kamerákat.

 

 

 

 

 

A csomagolásról megtudhatjuk, hogy 130 gramm a „görbe lábú” és hogy egyenesen 18 cm a telefon aljáig a távolság.
Ettől picit fontosabb, hogy maximum 500 gramm a terhelhetősége. Ezért én egy Lunatik tokba (erről lentebb majd külön) csomagolt iphone 5-öt használtam a teszthez. Az iPhone 120 gramm. Lunatik tokban 253 gramm.

flexibilis-kamera-allvany-tripod-gorillapod-04.jpg
Nem vagyok az a nagy selfi huszár. Amit fotóztam, kameráztam eddig azt megoldottam kézből. Eszembe se jutott ilyen, pedig ötletes kis szerkezet.

Használtam ideiglenes „biztonsági kamera” rögzítésére fűtéscsövön.

flexibilis-kamera-allvany-tripod-gorillapod-05.jpg

Aztán kitaláltam, hogy a lépcsőházi kompozíciót is lefotózom állványról.

flexibilis-kamera-allvany-tripod-gorillapod-07.jpg

flexibilis-kamera-allvany-tripod-gorillapod-08.jpg

flexibilis-kamera-allvany-tripod-gorillapod-09.jpg

flexibilis-kamera-allvany-tripod-gorillapod-10.jpg

És miután lefotóztam a már 1 éves, és most is tökéletesen működő karácsonyi LED égősort. Ami nem ide tartozik, de szerintem jó tanács, egyébként, hogy olyan égősort vegyetek, amit láncba tudtok kötni a többivel, nagyon praktikus.

Visszatérve az állványra. Összességében hasznos dolognak tartom. A hozzám került példánynak a gömbcsuklói kicsit lazán mozogtak, ez zavart kicsit, de aztán rájöttem, hogy lehet úgy hajtogatni, csavargatni, hogy ne legyen az se gond :)

Az 500 grammos teherbírása még a legnagyobb telefokokat, tokkal együtt is megtartja. A szivacsos borítása biztos rögzítést tesz lehetővé. Karjai elegendő hosszúak, hogy kb. csukló vastagságú csöveken, ágakon is megkapaszkodik.

A telefon tartó rész minimum 5.5 és maximum 8.5cm széles telefonokat tud fogadni. A kihúzható rész rugós, így szorosan fogja a telefonunkat, védőtokkal együtt belefér a legtöbb telefon.

A telefon tartó része lecsavarozható, így az állvány tetején egy hagyományos állvány csavar találunk, melyre a súlykorlátot figyelembe véve tehetünk akár kompakt fényképezőgépeket is.

flexibilis-kamera-allvany-tripod-gorillapod-24.jpgÖsszességében elmondható, hogy praktikus szerkezet, kicsi és könnyű, így könnyen magunkkal is vihetjük.

A kamera állvány a GearBesten kapható 4 dolláros áron.

Flexibilis állványok:

GearBest

AliExpress

Ebay

Érdemes hozzá venni Bluetooth távirányítót is, így távolról is tudunk felvételt készíteni.

AliExpress

 A tesztért köszönet Mucsi Gábornak!

 Lájkold a blog facebook oldalát, ahol további akciókat és érdekességeket találsz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaicuccok.blog.hu/api/trackback/id/tr3113574431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása