Kínai termékek szubjektív tesztje

Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

Megérkezett a hőn áhított UNIC UC46 kínai házimozi LED projector! - Teszt

2016. december 15. 17:07 - Kinai cuccok blog

hazimozi-led-projector-unic-uc46-01a.jpg

Kezdeti nehézségeim ellenére csaknem egy év elteltével, végre megérkezett az úgynevezett Unic UC46 fantázia névre hallgató kínai projektor csoda. Picit kevesebb mint 16 ezer forintért.

A csomagolásáról nem akarok sokat beszélni, ez a kép mindent elárul.

A doboz hátoldalán láthatóak az adatai. Műszereim nincsenek, szóval hitem szerint valósak a feltüntetett adatok. :) De mégis csak kínai cuccról beszélünk, szóval a jó ég tudja mi igaz belőle. :)

 

hazimozi-led-projector-unic-uc46-02a.jpg

Mivel a GM60-assal már kitapasztaltam a rendelés, postaköltség, mikor ér ide? Kérdés kört, ezért ez ügyben egyszerűbb dolgom volt. Annyi plusz tapasztalattal, hogy mindig nézzétek meg, hogy akitől rendeltek milyen értékeléseket kapott, és szerintem 100 alatti vásárlószám esetén felejtsétek el. Mert ilyen projektort rendeltem kétszer is sikertelenül, nulla értékeléses eladóktól. Azóta se jöttek meg. Mondjuk az aliexpress visszafizette minden filléremet, szóval panaszra nem lehet okom.

No de vissza a szerkezethez. Kibontás után a szokásos tartozékok fogadtak. Távirányító, használati utasítás, RCA kábel, és a kínai bácsitól külön kért EU plug.

hazimozi-led-projector-unic-uc46-03a.jpg

Kezdeti nehézség, hogy a plusz, mínusz 15 fokban állítható dőlés tekerője nem működött, úgyhogy az aljáról megközelíthető 5 csavar eltávolításával leszedtem a fedelét, és egy kis utómunka árán sikerrel helyre tettem a vélhető gyártási hanyagság miatt működés képtelen funkciót.  Ezek után már minden simán ment, mivel a GM60-asom hűlt helye azóta is várta az új jövevényt. Szóval HDMI kábel bedug, Áram be. Projektor bekapcs. :)

 hazimozi-led-projector-unic-uc46-04a.jpg

Az első kép kissé satnya volt, de aztán állítgattam jobbra-balra, A menüje tud magyarul is, a GM60-ashoz képest szerintem csúnyább, de ugyan azokkal a funkciókkal.
Mivel a honnan merre vetítsek kérdéskörrel már nem kellett foglalkoznom, mert mindennek megvolt a helye előre, így csak picit kellett bíbelődnöm vele.

Van benne valami super color mód, azt én ki kapcsoltam, mert nekem nem jött be. Túllőtte a színeket nagyon. A kép beállításánál először a GM60-as beállításait használtam. Nagyon nem úgy nézett ki mint kellett volna, szóval a végén a gyári mozi üzemmódot választottam.  A fényereje szerintem tényleg picit jobb a GM60-asnál, de mivel nincs egymás mellett a kettő, és majd egy éves az emlékem, valamint műszereim sincsenek így erre azért mérget nem vennék. :) A hűtése az elején halkabbnak tűnt, de valójában ugyan olyan. Az érdekesség a WI-FI-s UniLink, amivel vezeték nélkül rá küldhetjük, mondjuk a tabletünk képét.

hazimozi-led-projector-unic-uc46-05a.jpg

hazimozi-led-projector-unic-uc46-06a.jpg

hazimozi-led-projector-unic-uc46-07a.jpg

hazimozi-led-projector-unic-uc46-08a.jpg

hazimozi-led-projector-unic-uc46-09a.jpg

hazimozi-led-projector-unic-uc46-10a.jpg

Viszonylag egyszerű a csatlakoztatás. Mintha egy routerhez csatlakoznánk, úgy csatlakozunk a projektorhoz, megadjuk a jelszót. Létrejön a kapcsolat. Az én tabletemen van erre lehetőség a megjelenítő beállításoknál, miután wi-fin összekapcsoltam őket, már látta a kiválasztható eszközt. Rányomtam, és ott is volt a kép a falon.

Aztán először egy kisebb 1,3 GB-s BDRip-pel próbálkoztam, az olyan CRT TV-sre sikerült minőségben. De itt még nem volt beállítva semmi, csak az élesség nagyjából. Mire a Bud Spencer-re áttértem, ami egy 17 GB-s Blu-Ray lemezkép fájl addigra azért a kontrasztokat, színt, ilyesmit is belőttem.

hazimozi-led-projector-unic-uc46-11a.jpg

 

hazimozi-led-projector-unic-uc46-12a.jpg

hazimozi-led-projector-unic-uc46-13a.jpg

hazimozi-led-projector-unic-uc46-14a.jpg

Meg is próbálkoztam a Warcraft-tal, több-kevesebb sikerrel. Mert itt meg az élesség megint rossz volt. Azért mondjuk, hozzá tartozik, hogy ez is csak egy 1,3 GB-s BDRip volt.

hazimozi-led-projector-unic-uc46-15a.jpg

hazimozi-led-projector-unic-uc46-16a.jpg

hazimozi-led-projector-unic-uc46-17a.jpg

A képek IPhone 5S-el készültek, amelyik életlen, az van hogy a telefon autófókusza miatt olyan, pl a menü képeinél. Egyelőre ennyit tudtam írni. Majd úgy is a cikk alatt kivesézzük. :) Aztán ha megismerkedtem jobban vele, esetleg frissítek a cikken picit. Próbálom, majd precízebben belőne, vízmérték, mérőszalag, stb. És akkor majd még képeket mellékelek.

A fenti tesztet Mucsi Gábortól kaptam, köszönöm neki!

A GM60-asról készült teszt itt olvasható

 

Hol kapható?

A GearBest-en az UNIC UC46-ot 24000 forintért vásárolható meg fekete színben.

Kapható fehér színben is.

Lájkold a blog facebook oldalát, ahol további akciókat és érdekességeket találsz!

Csatlakozz facebook csoportunkhoz is!

 

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaicuccok.blog.hu/api/trackback/id/tr6612050123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2016.12.16. 10:26:22

@Hóhér az utolsó barátod: Ez egy hobbi blog, így sajtóhiba még véletlenül sem fordulhat elő, de bármilyen észrevételt szívesen fogadunk :)

noblesseoblige · http://fratrescalendarum.blog.hu 2016.12.16. 12:39:53

Azt nem értettem soha,hogy minek ilyen kínai cuccokat venni? Oké, olcsó, de a minőség, az élmény még sem ugyanaz, mint egy 150-200ezres projektornál, amire van garancia és elég nagy eséllyel évekig nem adja meg magát és minden téren jobb. A vásznak esetében ugyanez mondjuk. Igénytelenség és értelmetlenség ilyet venni mozizásra. Más felhasználása elgondolkodtató (prezentáció, munkahelyi használat)

2016.12.16. 12:44:23

@noblesseoblige: gondolkodtál már azon, hogy lehet valaki a gyerek szobájába betesz egy ilyet, elindítja rajta a kis hableányt és a gyereket nem fogja érdekelni a hightech true motion, true color, true lights csodaprojector, csak élvezi, hogy megnézhet valamit a falra vetítve? Ilyesmire ez pont elég.

pamut 2016.12.16. 12:46:05

@noblesseoblige:
Tényleg rejtély hogy itt, Svájcban, az emberek miért nem több százezres kütyüket vesznek....

elemes 2016.12.16. 12:46:29

...azon azért csodálkozom, hogy az 1.3 GB brrip file miatt lett volna "életlen" a kép.

passzív hűtésű változatokat nem csinálnak? egy félkilós, feketére eloxált aloméneom hűtőborda csodákra képes.

Burgermeister 2016.12.16. 15:24:30

@elemes: ráaplikálod oszt sunyisanya

Mucsi Gábor 2016.12.16. 15:52:03

@elemes: Abban igazad van, hogy az élességhez nincs köze az 1,3 GB-s BDRipnek. Rosszul írtam le, a lényeg az volt, hogy a Nincs kettő Négy nélkül után betettem a Warcraftot, és közben állítgattam az élességet, de mozgó film közben nem sikerült jól. Már a cikk megírása után jöttem rá, hogy mit rontottam el.

A hűtésről annyit, hogy mivel ezt a készüléket kénytelen voltam szétszedni, láttam mi merre, hogyan van benne.
Viszont ezt már odaadtam a gazdájának akinek rendeltük. Az enyém meg még nem jött meg. De lehet csinálok majd szétszedős cikket is.

A ventilátor cseréjére van egy tippem hogy lehetne megoldani halkabbra.

Mucsi Gábor 2016.12.16. 15:54:26

A miért kell Kínából bármit is venni kommentekre semmit nem is akarok reagálni ezt a kérdéskört kiveséztük az GM60-as cikk alatt...

Mucsi Gábor 2016.12.16. 16:03:29

Én ilyet akarnék szerezni valahonnan, de belföldön egyenlőre nem találtam sehol. Azért az asus csak halkabb. És az adatai azonosak azzal a Kínai ventilátorral ami benne van. Szóval ha meglesz a másik projektor ami már az enyém, és rájövök, hogy honnan tudok szerezni egy ilyet, akkor kicserélem benne. Egyébként ugyan olyan a csatlakozója is, mint egy PC hűtőventilátoré.

@elemes: i.ebayimg.com/images/i/191182860301-0-1/s-l1000.jpg

2016.12.16. 16:29:42

Szerintem itt nem az élességgel, hanem a felbontással volt a gond - mondom ezt úgy, hogy nekem is csak egy levedlett, 10 éves XGA irodai projektorom van, s azt használom előadni meg mozizni is, de nem kéne a kínai új. Ezt a "rakjunk mindenbe Wi-fi-t" viszont a mai napig nem értem a kütyüknél. Mármint biztos van egy gyártó akinek nemzetgazdasági okokból erősen ajánlott beépíteni a termékeit (különben jön a fekete autó), de ha valaki tartósan akar használni egy ilyet, úgyis inkább összeköti kábellel.

rockjano 2016.12.16. 17:24:16

Ugye az ezeknél a nagy trükk hogy 1080p-snek van hirdetve de ez azt jelenti hogy ezt tudja lejátszani viszont kivetíteni a natív felbontásával tud ami meg csak 800x480 azaz alig jobb mint a TV adás.

Ami meg valóban nagy felbontású az meg sokkal többe van.

Amúgy mennyire HD a képe??? Gondolom nem nagyon...

Fényerő mennyire elég??? Tudom ez meg a külső fény mennyiségétől függ...

Jó lenne ha lenne valami ami vetíteni is tud 1080p-ben (vagy legalább 720p-ben) és nem krülne többszőr ennyibe...

elemes 2016.12.16. 17:25:56

@Mucsi Gábor:

persze, vannak halkabb ventillátorok.
számolgatok azért hűtőbordát. majd ha lesz ledes prodzsektorom :)

Mucsi Gábor 2016.12.16. 17:34:58

@Bermuda: Bár nem én vagyok a gyártó, és nem áll érdekemben a wi-fit mint technológiát sem védeni.

De pl egy nyelvtanár, aki nyelviskolában tanít elég ha a mobilját viszi magával arról is meg tudja tartani a prezentációt. nem kell hozzá külön laptop. Stb.

Fejlődik a technológia. A régi 10 éves XGA irodai projektor az jó dolog, csak amikor kiég benne az izzó akkor dobhatod ki. Mert ha jól tudom nagyon drága a projektor izzó.
Ezzel szemben a kínai ledes. Elvileg ki sem ég. De ha mégis akkor 1-3 dollár körül van a led hozzá. Vagy a komplett másik projektor mondjuk 15-20.

Arra meg, hogy nem kéne a kínai új, annyit tudok mondani, hogy senki nem is mondta, hogy vegyél egyet. :)

Mucsi Gábor 2016.12.16. 18:37:15

@elemes: Ez a hűtés halkítás engem is mozgat. :) Szóval szívesen várom ám az ötleteket.

Nekem még a laptop hűtő belevariálás gondolata fogott meg. De aztán találtam azt az ASUS ventilátort. Az azért előtte megpróbálnám, mert azt egyszerű lenne belerakni. :)

Nem kellene a házat megbontani, fűrészelgetni, stb. Az talán pont passzolna a hangos ventilátor helyére. :)

deniro2 2016.12.16. 23:42:47

Legközelebb rendelj a gearbest-ről. Valamivel drágább, mint a legolcsóbb alis ismeretlen kínai, de tuti megkapod és van garancia is rá (persze csak ide-oda postázással, de Kína messze van).

2016.12.17. 01:32:56

@Mucsi Gábor: Ezt innen is meg lehet közelíteni, meg onnan is, hogy annak ugyan "csak" 3000 óra az élettartama (egy egész estés film 2 óra, egy sorozat epizód max. 1 óra), de az tudja is produkálni a ráírt 1500-2000 lument. Legalábbis mikor legutóbb vizslattam ilyen kínai LED-es projektorok tesztjeit a szakik a ráírt értékek tizedét tudták kimutatni fényerőben (kb. 100-200 lument), s ahogy látom a tesztre neked is alaposan be kellett sötétítened :) A Philips és LG sem reklámozza a sajátjait valami fényerős darabokként. De Azért egy 20.000 forintos izzócsere miatt még nem fogom kidobni a projektorom - ezt inkább kell felfogni karbantartásként, mint hibaként. A LED ha ki nem is ég egyhamar, de elektronikában ki tudja milyen tápellátást pakoltak 16 ezer forintért.
No de nekem sem az volt a célom, hogy elvegyem a kedved, használd egészséggel, csak arra akartam rámutatni, hogy a látottak és olvasottak alajpán nem nyűgözött le a termék műszaki színvonala (amitől persze az általa nyújtott élvezeti még lehet jó).

Mucsi Gábor 2016.12.17. 07:26:10

@Bermuda: A fényerőre érdekességképpen nézd meg itt:
kinaicuccok.blog.hu/2016/01/08/gm60_hazimozi_led_projektor_800x480

A cikk alján vannak képek, amin a házfalra vetítettem vele hátul a kertben.

Amúgy én amikor a full HD TV-men nézek filmet akkor is teljesen besötétítek. Szóval ezt hátránynak nem fogom felróni.

No meg ez a blog a kínai cuccokról szól. Most ha vettem volna egy Japán Sharp projektort 360 ezerért arról hová tettem volna a cikket??? :D

Barneby 2016.12.17. 07:59:22

@Mucsi Gábor: ha a tápegység bírja, esetleg megpróbálkozhatsz egy jól méretezett peltier-elem/hűtőborda kombinációval. Legrosszabb esetben valahogyan belemókolsz egy plusz tápot.

Rónarider 2016.12.17. 08:06:46

16000-ért csak ha egy évet kibír is megéri.
Ha javítható/szerelhető jó, ha nem akkor helló fogyasztásra alapuló piacgazdaság, veszel egy másikat. (kétheti cigi/sör ára, ha nem cigizel és nem is sörözöl, havonta kettőt vehetsz) :)

zuhanorepulesss 2016.12.17. 11:28:06

Lehet a kínai cuccokat fikázni, a pár ezer forintos dolgaik nagyjából azt tudják, amit várunk.
Arra viszont tökéletes, megnézni, kipróbálni, mennyire jön be egy projektor a lakásba, vagy a gyereknek egy quadrocopter.
Ha jó, az ember fia úgyis fejlesztget, nem a basic verziót használja.
Ha meg mégse jön be a feeling, semmit nem bukott vele.
Persze, van olyan, aki a gombokért megvett szerkezetektől csodát vár, de Ő meg ÍJ.

fda 2016.12.17. 11:58:34

@rockjano:

A 800x400 felbontás ezeknek a rákfenéje. Ez így semmi igényesre nem jó.
Bármelyik mai telefonnak sokkal nagyobb ennél a felbontása, pedig azokon nem másfél méteres, hanem pár centi széles kép van...

A tévés hasonlatnál is érdemes figyelni, hogy a legtöbb embernek nincs 2 méter átmérőjű képcsöves tévéje... ami elmegy a 14-es kistévén a hálószobában, az nem lesz jó a falon a nappaliban.

Persze, akinek elég, hogy legyen valami villódzás a falon...

Mucsi Gábor 2016.12.17. 14:01:46

@fda: Nem tudom a cikkhez mellékelt képeket megnézted-e.
Leginkább a Nincs kettő négy nélkül-ből valókat.
Ha szerinted az nem nézhető minőség, akkor irigylem az UH-d 150 cm képátlós Led LCD tévédet, amin minden esetben eredeti Blu-Ray lemezeket nézel.

Egy mobiltelefon kijelzőjének a felbontását egy projektoréhoz hasonlítani pedig olyan mint egy almát összehasonlítani egy tojással...

És amúgy a belépő szintű márkás projektorok sem tudnak többet felbontásban.

De ennyi erővel senki ne vegyen már autót, ha nem telik Rolls-Royce-ra mert az alatt nem lehet autózásnak, sem utazásnak nevezni azt a fos élményt amit mondjuk egy suzuki swift produkál...

fda 2016.12.17. 14:40:57

@Mucsi Gábor: Rám nem igaz az, hogy csak a rollce lenne jó a swift helyett.
Azonban ezek a belépő projektorok nagyon gyengék. Felbontás, és persze kontraszt. A ledesek fényerőben is gyengék.
Összességében látsz egy homályos, rossz felbontású, gyenge színvilágú képet. Méteres tévét pedig lehet venni 100ezer alatt, a kettő minőségben fényévekre van egymástól.

Igen, a dobozra rá van írva a 130 inch. Az ugye három-három és fél méteres kép. Na, ilyen távol ez kb. arra jó, hogy buliban villódzó fényeket vetíts a falra. Ha meg közel hozod, az nem mozi, hanem nagyapám színestévéje.

Mucsi Gábor 2016.12.17. 14:56:11

@fda: Mindkét cikkhez képeket is csatoltam. Innentől kezdve nem értem amiket írsz.

Senkinek nem mondtam hogy vegyen ilyet. Csak bemutattam milyen. Azon kívül kb 5,5 méteres képet is vetítettem a másik fajtával nyáron. Arról is ott a fénykép. Látszik rajta milyen. És nem fényképező géppel hanem iphone 5S-el fotóztam. a Mobiltelefonok pedig pont sötétben eleve szar képet csinálnak. Ezek után ha megnézed a fényképeket a cikkekben, és szerinted színes pacák akkor nincs is értelme beszélgetni.
És azok alapján amiket írsz nincs is semmilyen tapasztalatod projektorokkal. Szóval hagyjuk is az egészet.

A másik cikkemnél is leírtam, hogy senkit nem meggyőzni akarok. Ez azoknak jó akik szeretnének nagyban filmet nézni de nem engedhetik meg maguknak a 100-150 ezres márkás projektorokat. Amik felbontásban pl megegyeznek. Fényerőben kontrasztban tény hogy nem.

Nekem is ha lenne pénzem minden filmet amire kíváncsi vagyok eredeti Blu-Ray lemezről megnézni, akkor nyilván nem ilyet vennék.

És ha megállapodhatunk abban, hogy akinek suzukija van az sem igénytelen csak erre van pénze, akkor azt is megállapíthatjuk, hogy bár silányabb minőségen de messze nem élvezhetetlenül lehet ezzel is filmet nézni.

Igazad van a TV-s példával. Csak ha te akarsz enni egy pizzát akkor alternatíva a hamburger? Akármilyen jó hamburger lehet az ha nem pizza. Te pedig azt szeretnél.

2016.12.17. 17:08:34

@Mucsi Gábor: Na jó, de azokra a belépő szintű márkás készülékekre nem is írják rá, hogy házimozi projektor, mint ahogy ti tettétek a cikk címében :D Értem amiket írsz, de te magad raktál Rolls Royce emblémát a Suzukira, tehát fogalmam sincs, min csodálkozol, mikor az emberek megemlítik, hogy ez tök kategóriaidegen termék. Vagy akkor mondjuk ki, hogy ez egy mozgókép megjelenítésre is alkalmas diavetítő, ami 10 évvel ezelőtt is max. irodai használatra lett volna eladható (de ismétlem: lelje mindenki örömét benne, csak ne akarjuk beállítani többnek, mint ami).

Mucsi Gábor 2016.12.17. 18:28:54

@Bermuda: "A doboz hátoldalán láthatóak az adatai. Műszereim nincsenek, szóval hitem szerint valósak a feltüntetett adatok. :) De mégis csak kínai cuccról beszélünk, szóval a jó ég tudja mi igaz belőle. :)"

Az ilyen mondataimmal próbálom többnek beállítani mint ami? Légy szíves ne csináld, hogy arra kelljen gondolnom, hogy nem érted az összetett mondatokat...

Szerintem te el sem olvastad a cikket, sem ezt sem a másikat...

Szóval nincs miről beszélni.

Amúgy emag.hu Szegmens: Házimozi ott figyel 80 ezerért full no name SVGA 800X600-as felbontású csodagép.

Stb.

Nincs is tapasztalatod semmilyen projektorral szerintem, szóval én befejeztem a válaszolgatást.

paperboy 2017.01.13. 17:03:20

Sziasztok, én a teraszomra keresek valami projektort, hogy nyáron a hűs szellőben (este) filmezhessek - a szomszed nagy örömére. 3m-re van a szembefal, oda vetíteném, ez arra jó lehet? Jó lenne Wifi-s hogy ne bíbelődjek az USB stick-kel (a benti TV is a NAS-ról jön, jó lenne, ha ez is tudná ugyanezt), gondolom a 600x800 miatt a 720-as film a max, amit erdemes lejatszani vele.

Mucsi Gábor 2017.01.26. 14:22:18

@paperboy: Elvileg ezzel meg tudod oldani. Nekem 3 méterre van a faltól, és kb 250-260 cm a képátló így.

Tóth Sándor És Andrea 2017.01.26. 23:18:49

Kedves Mucsi Gábor! Kedvet kaptam egy projektor vásárlásra. Kinti munkásszálómra kellene telefonnaal vezeték nélkül lejátszani a filmeket. Telóm Oneplus 3 jelenlegi 48" samu tv nel sincs gond ha a telefon képét átküldöm. Szerinted ez működne uc46 tal pc, laptop, beltéri nélkül is? (köszönöm a vc4 cikket)

Péter221 2017.02.18. 20:48:18

Sajnálom hogy 1:1-es összehasonlítás nem lett a GM60-al. De köszönöm a cikket, már nagyon vártam!

Mucsi Gábor 2017.04.21. 16:40:13

@Tóth Sándor És Andrea: Szerintem működnie kell. Az UC46 saját wifit hoz létre. Elnézést a kései válaszért. valamiért nem kapok értesítő e-mailt arról, hogy írtak ide. :S

Tóth Sándor És Andrea 2017.04.21. 18:59:30

@Mucsi Gábor: Menet közben vásárroltam és meg is érkezett ez:
t928 1280 x 768 nativ felb.-u projektor
m.gearbest.com/projector/pp_213380.html?wid=21
van benne wifi menu de a telot nem látja, színek nem szépek inkább csak van. Sajnos igy el fogom adni. Pedig már van hozzá ebayről vetítő vászon is:
m.ebay.com/orderDetails?itemId=232245701117&txnId=1429557559013

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2017.04.21. 19:06:46

@Tóth Sándor És Andrea: Ezt a projectort már én is nézegettem, de akkor nem olyan jó :(
Ha van kedved/időt, írnál róla röviden?

Mucsi Gábor 2017.04.21. 19:10:22

@Tóth Sándor És Andrea: Remélem azért nem tényleg 158 dollár volt.
Azért az UC46 az 50-70 dollár között van.

Azért nem egészen mindegy 15-20 ezer körül venni kínai projektort, meg 45 ezer körül.

45 ezerért használtan kell venni egy rendes itthon kapható márkásat.

Viszont a telefonodsnak kell látnia a projektort. hogy rá tudjad küldeni a képet. A Projektor csak megjeleníti a képet, ha az Uni-Link-re kapcsolsz, és a telefon látja, és rányomsz a mobilon, hogy kép megosztás vagy ilyesmi.

Tóth Sándor És Andrea 2017.04.21. 19:59:39

@Mucsi Gábor: 82€ volt. világosságon tudtam egész elfogadhatóra állítani. a kép nem elég tiszta- maxra eltekertem a lencsét de pont egy pici hiányzott volna még hogy jó legyen igy a szöveg nehezen olvasható. uni link választást nem láttam a menüben csak szokásoso usb, wifi, hdmi, stb... Hol laksz? Budapesten esetleg mert akkor eljöhetnél személyesen megnézni!

Tóth Sándor És Andrea 2017.04.21. 20:02:20

@Tóth Sándor És Andrea: egy telefonszámot cserélhetnénk elég sokat vásároltam/vásárolok mostanában kinából, 1. gearbest, 2. banggood", 3. tinydeal, ebay, amazon.de

Mucsi Gábor 2017.04.21. 21:55:21

@Tóth Sándor És Andrea: Az az igazság, hogy megnéztem ha T928-ast vettél, akármi is legyen ez a márka valamiért sokkal drágább, viszont kb annyit tud mint a GM60.
Csak a Gm-60-as az mondjuk 15 körül szokott lenni. Igaz most az UC-46 is drágább mint szokott lenni. De átlag 20-as. forintban.

Ez a T928 nem tud Wi-Fi-zni.

Tóth Sándor És Andrea 2017.04.21. 21:58:01

@Mucsi Gábor: UC46 projektor 1200 lumen 800 x480 pixel. t928: 1280x 768

Mucsi Gábor 2017.04.21. 22:11:38

@Tóth Sándor És Andrea: Az adatai alapján jobb. viszont ez nem tud wi-fizni.

Elvileg egy ilyennel tudod orvosolni a problémát:

www.hwsw.hu/hirek/51474/google-chromecast-chrome-tv-stream-megosztas-kiprobaltuk-teszt.html

Mucsi Gábor 2017.04.21. 22:15:37

@Tóth Sándor És Andrea: Csak ezt a chormecast-ot óvatosan kell vásárolni, mert bár a cikkben is írják, hogy 35 dollár, itthon valamiért mindenhol 18 ezer körül árulják.

Hiába mi vagyunk az egy terméket meg akarnak gazdagodni a vállalkozók országa. :D

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2017.04.21. 22:41:35

@Mucsi Gábor: Nem akarom a kereskedőket védeni, de baromi magasak az adók itthon. A 3x -árból nem sok marad náluk. Egy kínai ismerősömnek leírtam hogy nálunk egy vállalkozó mennyi adót fizet be egy termék után, nem hitte el. Ő szinte alig adózik, igaz, a szüleinek nincs nyugdíja, szóval ő tartja el őket.

Mucsi Gábor 2017.04.21. 22:46:52

@Kinai cuccok blog: Én csak arra akartam utalni, hogy kitartó keresgélés után meg lehet venni 3-5 ezerért is.
De ha úgy van edigital, és 18 ezerért ott is kapni. :) Nyilván garanciával stb. Érthető hogy drágább. Viszont ha "fillérekből" akar kihozni valamit az ember akkor megéri inkább Kínából.

Mert ha 20-30 a projektor Kínából, plusz chromecast 18 ezerért, akkor már annyiért használtan lehet venni márkás eszközt is belépő szinten, ami azért veri a kínait eléggé.

Mondjuk érdemes ehhez előbb jól szétnézni. Mert én pl a GM60-ast másodszor már csak 15 ezer pár százért rendeltem ingyen postával. Egy ilyen eszközhöz nem vesz az ember 18 ezerért kiegészítőt. :D

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2017.04.21. 23:12:48

@Mucsi Gábor: Persze, ebben igazad van.

Érdekes, hogy még a kínai árban is milyen mozgástér van, mert ők is simán tudnak engedni 20%-ot. (vagy ha úgy nézzük, szokták 25%-al drágábban is adni)

Mucsi Gábor 2017.04.21. 23:32:17

@Kinai cuccok blog: Én elküldtem smsben a számom. szóval szerintem törölheted a számát.

A kínaiak is nagy kópék. El sem tudjuk képzelni mennyire olcsón állíthatják elő a dolgokat.
Telefon tok 1 dollár, és még haszna is van rajta. És elvileg a gyártónak is. itthon meg 2-3 ezer ugyan az.
Jó persze mire onnan rendesen ideér, hogy egy itteni boltba kerüljön iszonyat sok költség kerül rá. Vám, adó, szállítás, stb.
Kínából meg ingyen postával 1 dollár.

Előbb utóbb egyébként ebből komolyabb gazdasági gondok lesznek. Kert Kína megeszi reggelire a bolygót. :D
Lásd Alibaba. 2028-ig lesz a kizárólagos szponzora az olimpiának. Kiütötte a Mekit ezek szerint.
És tényleg most már ott tartunk, hogy ha valamit nem Kínában gyártanak akkor az hamisítvány. :D Persze az a durva, hogy még a hamisítvány is Kínában készül szinte mindenből. :D

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2017.04.21. 23:41:34

@Mucsi Gábor: Igen, és ha valamelyik kínai gyártó egy kicsivel jobb minőséget gyárt és rak rá egy brandet, akkor azt is lemásolják és hamisítják. Szóval végső soron egymást is szívatják :)

Relativ69 2017.06.01. 23:37:00

@paperboy: NEM!

A kép felbontása (bárki bármit ír rosszul..) mindig a nagyobb számmal kezdődik, és a kisebbel folytatódik. Ez addig igaz, amíg fekvő képről, beszélünk. tehát a kérdésre a válasz, a 600x800-as felbontás soha nem lesz HD, azaz 720 soros, avagy P. pontos. Lévén az a készülék 800x600-as. Ahhoz hogy valós HD felbontást érj el, vagy azt übereld, szükséged lesz egy 1280x800-asra. Ebbe már belefér a 720p. És ez 16:10-es igy lehet nyomatni a filmeket vele. Ráadásul abban a felbontásban már 2-3000 lumenes gépek vannak, amik tűrnek némi félhomájt is a környezetben.
Amiről beszélünk az azonban már az itthoni palettán 100-130.000.- ft... a kinti ára 50-től kezdődik 70-80-nál tetőzik. pl. a Cheerlux masinériák.

Csak emlékeztetőül, hogy "miért rendel valaki kintről kínai fost?"

www.banggood.com/Cheerlux-CL720D-LED-Projector-3000LM-1280-x-800-Pixels-with-Analog-TV-Interface-Support-HDMI-USB-VGA-p-1087422.html?rmmds=search

ledprojektorok.hu/72-led-projektorok/110-lcd-projektorok/c-lux--cl-720-tv-3000-lumen?sort=p.price&order=ASC

Kedves cikkíró!
Gratulálok a cikkhez! ...a másikhoz is! Némi fondorlatot érzek a megjegyzésben, hogy "gyanúsan olcsó volt" :D
Áruljuk el az olvasóknak, hogy ez azért ne csak számodra legyen teljes kép, hanem az olvasó számára is!

NEM "GYANÚSAN OLCSÓ A KINTI KÍNAI" VACAK!
SAJNOS A BENTI KÍNAI VACAK, AMI GYANÚSAN DRÁGA!!!
SŐT A MÁRKÁS ÁMDE KÍNÁBAN GYÁRTOTT MÉG GYANÚSABB, HOGY MÁR - MÁR LESZEDÉS.

Hagyjuk ezt a kiabálós banga betűt... szo-szo brutális árrésre baromi nagy áfát ba... tesznek rá.
A fujitsu siemens a kínai gyártóé! Az IBM a kínaiaké. A Sharp-ot most vette meg a kínai, és vissza is hozta a projektor ágazatát... csakhogy mondjak új hírt is!.... a MOULINEX gépemre az van írva made in kina!

Hidd el, mindig lesznek ilyen emberek akik felismerik, hogy használható a kínai termék is.
Továbbá mindig lesznek olyanok, akik le fogják fikázni, mert megvették a drágára árazott készülékeket, és csalódottságukban szeretnék kitombolni magukból a dühöt amit éreznek, hogy átverték őket.

Sajnálom, de a sznob életforma drága! Ez van!

Részemről nem mennék bele mélyebben, mert pont szakembernek gondolom magam e téren.
Talán csak annyi, hogy normális használat esetén évente 20.000.- ft az égő egy normális projektorba, ha ilyen egyszerű irodait nézünk. Én is 50.000.-ért cserélgetem kb. évente, bár az extrém.
Házi kütyünek azonban max 3 év, és utolérlek egy HD minőségű gép árával, és ráverek még úgy 20 évet!

Azt kell tudni, hogy egy elektronika, az nem 30 év. Az 5-10 év max, és kell egy másik.
Moziélményre tökéletes egy 50-100.000.-Ft-os HD képes masina. Pár év és ennyiért kapsz full HD-t, pár év és kapsz UHD-t. NEM EZ A LÉNYEG!

A MOZI az NEM a pixelekről szól, és nem a fényerőről.

(Kifizetsz 2 rugót, bemész a moziba, felkapcsolják a villanyt, és nem látod a vetítést.... pedig ez a masina 8 misi.)

Kimész az udvarra, kiviszed a 3 kilós kütyüt, meg egy 5 kilós asztalt, és egy láda sört! Haverokkal leültök és a szomszéd falára nyomatod 3 méteresben a meccset, filmet akármit.
Na ebbe gondolj bele egy 50-100-150-500.000.-es HD FULL HD UHD OLED akármi szalámi TV-vel.
Mindennek megvan a felhasználási területe.
Nekem is azért kellett projektor otthonra, mert amit akarok azt megnézem a nem kicsi monitoromon!
Ha pedig fotelban akarok dögleni egy értékes film társaságában pihenve, sörözve akármi...., akkor áramot adok az 5.1-esnek, és megkezdem a mozizást!

UI.: "Ne nevezzük már házimozi projektornak...."
Had nevezzük már annak, elvégre az a neve!
- Mitől házimozi a házimozi?
1. MOZI: inaktív felületre vetített kép!
2. HÁZI: Otthoni körülmények között háztartásban használható.
3. Paramétereit tekintve nem 4:3-os prezentációra használt felbontás, hanem a filmek vetítésére alkalmas 16:10 - 16:9 (1,43:1 - - - 1,9:1) és a házimozi méreteket überelő valódi szélesvásznú film, a 2.4:1

Kedves cikkíró: Egy tanács!
A szomszédnak mond el, hogy a legjobb védelem a házának a falára az ezüstporos falfesték!
Ha Ő nagyobb mértékben szövegértő, mint az átlag funkcionális analfabéta hozzászólók jelentős része akik eddig már nem jutottak el úgysem, akkor nem veszi be! :D
Ebben az esetben javasold neki a kagylóhéj felhasználásával készült falfestéket!
Ha bejön, utána meghívhatod egy igazi moziélményre, vászon nélkül is! ;)

Mellesleg a mozi HD, ill. annál rosszabb filmeket játszik.... a jobbfajta mozikban is 2K van ami a HD. =(Ebbe a szabványba ne menjünk most bele..)
Ennél jobbak is léteznek, de ritka, és megfizethetetlenül drága.
Ez a xar felbontású anyag is manapság terás, vagy akár több terás merevlemezeken közlekedik a mozik között. Egy komolyabb mozifilm, sallangokkal együtt ki is tölti a terát. Kár itt UHD-kről beszélni.... ami mellesleg egy képkockánként digitálisan feljavított mese habbal!
20 év múlva megvitatjuk. addig jó mozizást a kis kínai kütyükön! Hajrá mozi!
süti beállítások módosítása