Kínai termékek szubjektív tesztje

Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

A mindenki által jól ismert Yongjun Guanlong - Teszt kínai rubik kocka

2019. január 25. 17:31 - Kinai cuccok blog

A mindenki által jól ismert Yongjun Guanlong.


Most biztos sokan furcsán néznek, hogy miről is beszélek, a bánat se tudja mi az a Yongjun Guanlong.
Megmutatom:

Rubik Ernő kínai alteregója szintén nagy üzletet látott egy nyilván valóan egyedi saját ötletéből. J
Ami véletlenül pont ugyan úgy néz ki, és pont ugyan úgy működik, mint az eredeti Rubik Kocka.

Csomagolásáról kiderül, hogy nem is ide szánt termék, mert kizárólag kínai írás található a dobozon, leszámítva a gyártó weboldalát, és a MADE IN CHINA feliratot.

Mellékelnek használati utasítást is, itt nyomokban angol szavakkal is találkozhatunk.

Én 3 kockát hasonlítottam össze. Erről fog most szólni ez a teszt. Egy eredeti Rubik Kockát, egy fent említett Moyucube Yongjun Guanlong-ot, és egy teljesen „no name” változatot. Az sejthető, hogy nem az eredeti lesz most főszerepben. Aki ismeri, tudja, hogy milyen az alap modell. Masszív, jó anyagokból, pont jó tekerhetőség, kevésbé gyakorlott kézben is elenyésző összeakadás, szétesés szinte kizárva, maximum szánt szándékkal.
A „No Name” változatról mellékelek egy képet, 3 tekerés utáni állapotáról. Ebből is látszik, hogy ez sem a cikkem főhőse. Inkább egy áldozata annak, hogy játszani is próbáltam rajta. Pedig mint láthatjuk ez maximum dísznek lehet jó. Az ilyesmiket szoktam „Barátok közt” kelléknek nevezni. Ami szép, és jó ránézésre, de valójában használhatatlan. „Vízzel teli vodkás üveg” jellege van.

Méreteiben a „no name” kisebb, mint az eredeti, a Guanlong ugyan akkora, Erről készítettem is egy képet, a sorrend Guanlong, no name, Rubik Kocka:

Most pedig jöjjön a hangzatos nevű Yongjun Guanlong a Moyucube-tól. Ami biztos elsőre mindenkinek szemet szúr, hogy látványosan le vannak a belső kockák élei kerekítve. Elképzelhető, hogy a tekergetés könnyítésére, de szerintem csak az „egyediesített” külső miatt ilyen. Mert pont e miatt, lazább is mint az eredeti kocka és sokkal könnyebben tekerhető is.

A meglepetés az, hogy míg könnyebb súlyra is, és tekergetni is, addig a belső szerkezete stabil, nem akar szétesni. Játék közben összeakadást nem tapasztaltam. Meglepően finoman működik.
Én az eredetihez vagyok szokva, amit nem nehéz tekerni, de ehhez képest igen. Így ha gyorsan akarom kirakni, előfordul, hogy túltekerek egy-egy oldalt. De meg lehet szokni.

A No name változatot nem tudom hol lehet beszerezni, de azt nem is ajánlanám, csak dísznek maximum. De mivel nem volt olcsóbb, mint a Yongjun Guanlong és még használhatatlan is, így én kidobott pénznek érzem.

Felmerülhetne a kérdés, hogy miért és kinek ajánlanám a Yongjun Guanlong-ot. De szerintem mindenki tudja a választ. Mert használható, ráadásul meglepően jól. És negyede annyiba kerül mint az eredeti.

Itt be is tudjátok szerezni:
https://www.gearbest.com/magic-tricks/pp_1048431.html

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaicuccok.blog.hu/api/trackback/id/tr5213557137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása